View Single Post
Men, ser lyst på situasjone og tror dette nå handler om den pykiske biten hvor jeg drar for å handle alkohol på formiddagen pg gjerne samtidig tar meg en gåtur i sola hvor jeg søker rusmilø og handler enten kvart eller halve med heroin. Kjennes mer som et pykisk mønster jeg kan bryte hvis jeg kommer tilbake i arbeidslivet eller klarer å engasjere meg med noe fornuftig på formiddagen. I ettermiddag fikk jeg tak i brett med 10 x 1mg Xanor og 2 Lyrica. Jeg tenkte for meg selv at jeg ikke har noe planer i morgen, og evt. kan jeg forklare situasjonen for endel venner hvis de ringer. Kjenner balansen er litt redusert ufattlig hvor trygg man blir på situasjonen med endel Xanor innenbods. Disse har vel en halvveringstid på 12 timer, så de bør gi meg trgghet også gjennom natten. Lyrica her jog ikke store erfaringen med; Tok 2* 150. Ellers åt jeg en utilberedt 0,5 med god myk hasj tidligere, men jeg har nå vært å kjøpt lange papir slik at jeg med litt mindre waste kan få en mer akutt effekt av cannabisen. Ellers så kjøpte jeg to "radler" (Lettøl-greie hvor grapfrut er blndet med øl 2,4%) De vil vel gi litt synergi, evt placebo og raske karbohydrater. Det ble også handlet en sånn kyllingpast-ferdigrett. ( I kvow, dyrt og dårlig, LAG SELV) Satser på at jeg kan småspise llitt og litt på den når magen er i lage. Ellers er klokken blitt 22:30, kan snart ta natta med god samvittighet. Nå leker jeg på tanker med at hele hero-abstinensen er noe jeg frykter men som nok fortonere seg lengt enklere enn forutsett. Nå skal jeg synes litt synd på med selv i natt, røyke joint ved behov og ta dette som en lærepenge. Hvor enkelt jeg gikk inn i et mønster med å handle på åpen rusmiljo, noe jeg har sett å med forakt tidligere. Sikkert en haug med venner og kolleger som har sett meg der nå som tenker sitt. Må får jeg forsøke å få repararte sykkelen min og delta i forsommeren i Oslo som de andre gjøre. Sitte hjem med heroin og alkohol mens verden utenfor nyter solstrålene vll gjøre meg deperimert uavhengig av rusmiddel som forårsaker stillstans. jaja, jeg skal komme med mer mas i morgen når natta er ferdig. Da må jeg sørge for å avtale å gå tur. Kanskje med noen gamle venner, hvis formen er dårlig kanskje non her kan bli med på en liten gåtur? Jeg vor i OSlo, folk sier som oftes jeg er en ok fyr, jeg er 36 år, men har venner mellom 25 og 50. Det kunne vært aktuel, spes hvie jeg er abstinenser i morgen. Jeg kunne vt. spandert en takeaway lunch...
Haha, nå blr dette nesten en kontaktannonse :! Er nok Xanor som bidrar litt til det! Vi snakkes folk, ha en bra fredag. Kos dere med knark og kjærlig, men gjor det til fest og ikke la det blir en hverdag... Kommer nedturen, aksepter den, ikke forleng den. Hilsen Glad Bruker:Borger!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor gammel er du? Vi hadde en på folkehøgskolen som hadde vært kleen i 3 måneder før han startet på skolen. Han klarte seg takket være det året der med mye friluftsliv og støttende folk rundt seg. Kan jo være noe du kan tenke på
Vis hele sitatet...
Fokehøyskole er nok ikke helt det jeg ser for meg. Men aktiviseringsbehover er reelt nå, og jeg her endenl hobbyer jeg har neglisjert. F.eks er det kort vei til sjøørretfisking i oslofjorden, gode sykkelmuligheter i det fine være og gamle venner jeg kan kan kontakt med angående tur evt. skogstur. Var forøvrig på en overnattingstur i østmarka i påsken, men jeg var innmari rask med å pakke sammen og dra tilbake til Oslo

Oi, i natt har jeg sovet kjempegodt. Tror de Xanorene var noe kroppen virkelig satte pris på. 1mg gange 10 er jo endel når jeg ikke har noen benzotoleranse. Effekten sitter vel til utpå formiddagen i dag, eller hva? 14 timer siden inntak. Hadde en våkenepisode hvor jeg tok noen trekk av en joint og åt litt mer før jeg sov videre. Ble vel 9 timer søvn i natt. Nå har jeg 6 bokser med div 4-5 % drikkevarer, tenker å innta de utover formiddagen. Har ingen direkte tanker eller behov for å anskaffe noe heroin nå. Føler det har hulpet litt å skrive om det her. Så i dag blir det jevnt med drikke, og jeg sier meg fornøyd hvis jeg holder meg til det. En ting om gangen tenker jeg.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du har ikke brukt dop særlig lenge. Desto kjappere du bestemmer deg for å gå av, desto mer lidelse unngår du.
Cold turkey burde ikke bli noe enormt problem, men du vil nok merke på litt abstinenser i en uke eller to.
Problemer med temperaturregulering (svetting og frysninger), nedstemthet og sug etter dop.

Hvis tanken på å slutte brått er veldig skremmende anbefaler jeg deg å ordne et par 8mg Subutex for så å kjøre 0,5mg/dag i en uke for så å hoppe ned til 0,25mg/dag i en uke.
Så kan du kanskje ta en uke med 0,25mg annenhver dag.

Sub kan både sniffes og taes sublingualt (under tungen i et kvarters tid).

Eventuelt en litt bråere variant der du tar 0,5mg Sub i noen dager før du tar 0,25mg i noen dager for så å stoppe helt.

Om du velger Subutex er det essensielt at du holder deg til de lave dosene og at du trapper ned, for det er ikke spesielt digg å gå av høye doser Sub!
Ikke fall for fristelsen og ta doser du merker rus av. Kun nok til å slippe abstinenser. Unngå også så langt det lar seg gjøre alkohol.

Personlig hadde jeg muligens valgt det siste forslaget mitt: noen dager med 0,5mg, deretter noen dager med 0,25mg før full stopp.

Uansett får du ha masse lykke til
Vis hele sitatet...
Jeg må vel ned i brugata da evt. men det er kanskje smal skuring å kjøpe sub? Endel som vil bli kvitt det?
Sist endret av Bruker_Borger; 17. april 2021 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.