View Single Post
Sitat av LS7 Vis innlegg
Hei! Kjenner meg veldig igjen i dette selv etter en tids (mis)bruk av fremst alkohol men også sentralstimulerende (coke/crack/speed). Det kommer til å ta tid å finne tilbake til normalen slik mange andre nevner i tråden.
Vil tipse deg om å spørre legen din om Wellbutrin (Bupropion). Dette er en antidepressiva som fungerer veldig godt i en periode for å bli litt mer komfortabel i hverdagen. Det er ikke SSRI, men binder seg i stedet til dopaminreseptorer og virker med en gang.

For min del gav den null flathet, og en slags 'grunnfølelse' akkurat over middels - akkurat nok til å se pittelitt lysere på dagen uten å kjenne klumpen i magen.

Ønsker deg alt godt i livet! Du er ennå ung, så fortvil ikke.

PS: Bare det at du har selvinnsikt og en slik forståelse av deg selv er imponerende. Skulle ønske jeg var like oppegående.
Vis hele sitatet...
Hei, takk for tilbakemelding! Er det vanlig å gå til legen og spørre om å få resept på spesifikke legemidler? jeg tror jeg kunne hatt godt av noe antidepressiva, men er dette en lang prosess med diagnosering? Jeg var nylig hos legen på grunn av søvnproblemer, når jeg har fri er det ikke noe problem men når jeg er på båt er det tungt å gå 40+ timer uten søvn. (jobber 12 timers skift). Det jeg fikk var Circadin, tror det er noe man får på apoteket uten resept også...