View Single Post
Sitat av ShadyLady Vis innlegg
@Discomus Det jeg for det meste brukte var Hasj, sopp og mdma. Hasj var det eneste jeg brukte fast, men har noen veldig gode opplevelser fra sopp og mdma. Men etter en veldig kjip jomfrutur på LSD, som endte på sykehuset etter at jeg hadde vært i en ond sirkel i mitt eget hode og døde/ble drept om og om og om igjen.... På sykehuset var jeg hellig overbevist om at alle rundt meg bare var skuespillere, jeg ventet bare på at det hele skulle være over... De få gangene jeg har prøvd å røyke etter denne episoden har de samme tankene dukket opp og den samme følelsen kommet tilbake. og det sitter i en god del dager.
Jeg tror ikke psyken min takler noen rusmidler, samtidig som lysten fortsatt er der.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en veldig ubehagelig opplevelse! Full forståelse for at det har hatt en traumatisk påvirkning på livet ditt. Har hatt et par ubehagelige opplevelser på LSD selv, men ikke noe i nærheten av det du beskriver her.

Har selv en forkjærlighet for cannabis og er godt kjent med den indre stemmen som forteller meg hva jeg gjør galt og pålegger meg skam. Trikset er som regel å lytte til den og ta tak i problemene der de er. Jeg ville nok holdt meg vekk fra hasj, da det sjeldent inneholder noe særlig cbd, som er anti-psykotika, noe det høres ut som du kunne ha godt av. Jeg ville også droppet alkohol en stund, i hvert fall frem til du føler at du er i et godt sted i livet ditt. Alkohol forsterker depresjoner. Mulig jeg bryter noen regler her, men moderate doser med sopp og LSD har ofte god terapeutisk effekt, men det forutsetter jo at du er mentalt sterk og befinner deg i gode omgivelser, og at du er sammen med noen som ikke er påvirket, som roer deg ned og veileder deg gjennom det.

Uansett vil jeg anbefale deg å oppsøke venner, familie og naturen. Husk at våren er rett rundt hjørnet og at du er på vei ut av kanskje den lengste vinteren i ditt liv. Ønsker deg masse lykke til videre!