View Single Post
@Discomus Det jeg for det meste brukte var Hasj, sopp og mdma. Hasj var det eneste jeg brukte fast, men har noen veldig gode opplevelser fra sopp og mdma. Men etter en veldig kjip jomfrutur på LSD, som endte på sykehuset etter at jeg hadde vært i en ond sirkel i mitt eget hode og døde/ble drept om og om og om igjen.... På sykehuset var jeg hellig overbevist om at alle rundt meg bare var skuespillere, jeg ventet bare på at det hele skulle være over... De få gangene jeg har prøvd å røyke etter denne episoden har de samme tankene dukket opp og den samme følelsen kommet tilbake. og det sitter i en god del dager.
Jeg tror ikke psyken min takler noen rusmidler, samtidig som lysten fortsatt er der.

@NodSquad Tusen takk for kommentaren din. Det er tydeligvis ikke så mye som skal til for å finne motivasjonen til og fortsette videre!
Jeg har flyttet vekk fra rusen og hjem til familie, men ikke engang mine nærmeste venninner har jeg snakket med om dette. Min mor er klar over problemet, og det var hun jeg spurte om hjelp til å få hjelp. Men vi snakker aldri om det..
Sist endret av ShadyLady; 1. april 2021 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.