View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hører hva dere sier i forhold til forventninger og jeg er 100% enig, MEN... når man gjøre noe for aller første gang, og har gjort masse research, men egentlig ikke vet helt hva man går til, så er det klart at det er vanskelig å ikke la seg påvirke av andres historier. Dermed vil det ligge en slags forventning i grunn om man vil det eller ei.

Neste gang jeg prøver dette tror jeg det blir mye lettere å regulere forventningene

Jeg har planer om å bestille tur og delta på ayahousca retreat når (dersom) dette corona greiene blåser forbi og vi får lov til å reise igjen.
Jeg har ingen bekjente eller kontakter som driver med slikt her hjemme, så det er ikke lett for meg å delta på noe slikt her til lands.


Ellers lurer jeg på dette med kraftig deja vu som jeg opplevde på trippen og som jeg også frekvent opplever på høye doser weed. Er det andre som opplever dette? Er dette vanlig på sopp?

Lurer også på hvordan dere synes moderate doser (slik som jeg har tatt) sammenligner med weed? Jeg synes det var veldig sammenlignbart. Er dere er enig i dette?