View Single Post
Sitat av matwoo Vis innlegg
Leste hele, kan påstå mye er feil, men mye ee riktig.


Kan si det sånn at legen ikke er flink. "Kan ikke skrive ut truxal, det vil øke angsten når du slutter, og det hjelper deg ikke" men alt av ADHD-meds øker angsten så HJELPER det meg?

Vil ikke si det er medisiner jeg leter etter, men jeg ser på det som en sjapp hjelp kanskje 1 mnd, 2mnd Max.

Jeg tok psykopat test på internett, for morro skyld, men svaret jeg fikk var uventet. Sto jeg var en sosiopat, gjorde litt reaserch: Sosiopater er uberegnelige og impulsive og har lett for å bli sinte. Sosiopaten klarer ikke å opprettholde en fasade av normalt liv. De havner ofte i fengsel. Psykopater er gjerne mer manipulerende, sjarmerende og kan fremstå med en fasade av et vellykket liv og lykkes bedre med å skjule kriminell aktivitet.

Passet godt med meg sosiopat. Kan man bli kartlagt for sånt i Norge? Hva skjer om jeg får en sånn diagnose?
Vis hele sitatet...
Tviler på at du er en sosiopat, de testene på nett er bare søppel. Du kan kanskje få en indikasjon på hvilke problemer man har, men ikke noe mer.

Jeg har møtt et par sosiopater, og du virker ikke som det i det hele tatt.

Noen av de trekkene du nevner stemmer overens med adhd også, husk på at det er mange ting som er til felles for forskjellige diagnoser. Det er en av de 1000 grunnene til å faktisk la helsepersonell ta seg av den vurderinga.

Ser at det går bedre med deg litt lengre opp i tråden, det er gode nyheter Keep it up, you can do it!