View Single Post
Du er sterk, og virker som en reflektert gutt. Trist at du har gått den stien der.

For og ta meg selv som ett eksempel så har jeg hørt stemmer før, som har både rakket meg ned å ville drepe meg, jeg var 19 på denne tiden. For min del har jeg hovedsakelig bare blitt diagnostisert med depresjon og angst. De største faktorene for at jeg hørte stemmer var at jeg rusa meg sykt mye på syntetisk hasj i denne perioden, noe som påvirket meg skikkelig, jeg hadde også en kjæreste, på denne tiden og jeg fikk aldri til å sove når vi skulle legge oss, noe som gjorde at jeg generelt ikke fikk noe søvn.
Tror også det har jævlig mye og si at du er tenåring, husker selv når jeg var på din alder hvor jævlig jeg slet med selvmordstanker, og dette startet i 9-10 års alderen. Når jeg bikka 21-22 årsalderen, så begynte det å ro seg heldigvis, og følelsene kom mere på plass (var superemosjonell).
Vet det høres umulig å kanskje litt teit, men ha tålmodighet, ta en dag av gangen, og vær ærlig med deg selv å de rundt deg? Har du noen hobbier, det og ha noe å gjøre som du liker er terapi i seg selv, iallefall når du får kjenne på mestringsfølelsen.