View Single Post
Sitat av ntaru Vis innlegg
Cannabis planter er og forskjellige. Hasjen i Norge egner seg dårlig til medisinsk bruk da man ikke vet hvilken plante de kommer fra samt man kan ende opp med skikkelig dårlig hasj(andre rare substanser i hasjen feks, eller ekstrakt så ny prest hasj). Tobakk blanding hjelper heller ikke noe på.

Hadde de vert medisinsk tilgjengelig i Norge hadde bruken vert helt annen. Utvalg av hva man vil ha/trenger og kvalitet.
Vis hele sitatet...
Nå tviler jeg på at de som bruker cannabis som et medisinsk middel ikke kjøper en femmer av første dude de møter ved akerselva heller da. Hasj er ikke akkurat det mest utbredte om man ser på medisinsk cannabis, det er de buds eller smør som er. Pasienter røyker ikke random hasj for guds skyld!

Det finnes faktisk et par personer i Norge som spesialiserer seg på å gro medisinsk MJ som de selger/gir til kreftpasienter ol. Slik som denne personen: http://www.nettavisen.no/innenriks/article815102.ece Jeg vet også om et en annen fyr som faktisk dyrker til pasienter, på en ganske stor skala.

Jeg ser også på det som en selvfølge at personer som benytter seg av cannabis som medisin ikke røyker shiten med tobakk, om de ikke er røykere fra før.