View Single Post
Hei Myovsephalus! takk får gode typs. jeg har pratet med en annen advokat, som sa at om man jobber som vikar, og skal fornye kontrakt og ledeeen finnee ut at jeg har blitt tatt for tyveri som var for 13-14 år tilbake, de kan si de ikke har behov for meg lenger enn å bruke anmerkningene mine som unnskyldning. hadde søkt jobb avlastningsbolig måtte levere uttømmende vandel, da jeg leverte vandel til lederen sa han jeg ikke kunne få jobb ved de pga anmerkninger i rulleblad, fortalte han at det har gått så mange år og jeg har vært ærlig de 13 årene og havnet hos politi. men det var ikke til mye hjelp. skjedee med en annen kolegga av mg som hadde søkt om autrisasjon i helsefagarbeider i januar, for 2 uker siden fikk han avslag fordi de hadde henntet inn hans uttømmende attest der stå det at han hadde blitt domt 3 ganger for tyveri da han var 20 år, nå er han 38 jobber fast på sykehjem, så de kan ikke sparke ellee kreve vandelsattest av han. Er det mulig at de kan straffe folk fo ting de har gjørt for mange år tilbake. Når det gjleder oppsigelse så har jeg ikke skrevet under enda. men saken er kontrakten min har gått ut, ledeeen vil ikke gi meg ny kontrakt. Følee meg oppgitt lånte penger av søsteren min for å ta udaning, har gitt henne tilbake. men tenkee bare på om jeg aldri kan få jobb i helse vesnet og ikke kan få autrisasjon, hva er poeng ed jeg tar eksamen da? merkelig at lederene ikke vil gi sjanse.selv om hun sa selv at hun var supper fornøyd med meg. sykepleierene jeg jobbet med sa ofte til lederen på møter at jeg var veldig dyktig om omsorgsfull og ansvarlig med brukerne. jobbet mye på natt vakt og var alene med brukerne. aldri har sjefen eller ansatte opplevd noe klage om meg. Hva mer kan jeg gjøre? fins det noen andre utvei?