View Single Post
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
57
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Hei på dere alle sammen.
Jeg har en fin dag med sol og sommer i et lite vindpust.
Mange av dere jobber med mer eller mindre viktige saker, likevel god innsats .
Så har vi sånne som Betty, en avskiltet bil fra åtti tallet Opel Commondore hard topp cupe, for de som hvet.
Om du gidder, eller kan du skrive litt om hvordan du har det akkurat nå?
Ønsker dere alle sammen en fin dag, om du jobber, sover, strever, tenker for mye eller har større problemer.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Tusen takk for de gode ønskene, Betty . Dagen er ennå ung hvor jeg bor (spør hvis du er nysjerrig men jeg vil ikke snakke mye om hjembyen min her) og jeg began å jobbe for bare et time siden, har nok 7 timer igjen før jeg får lov til å gå tilbake hjem. Heldigvis er jobben min uhastet og jeg pleier å ha mye fridit, så kan jeg komme her.

I går prøvde jeg å lage en ny sang, men finner at jeg har ofte problemer med kreativitet, noen ganger klarer jeg ikke engang å skrive en kort melodi

I det minste får jeg lønningen min i morgen, og hver fredag sitter jeg ved datamaskinen å lage musikk, eller å spille på et av få spill jeg fortsatt liker, House of The Dead 4. Det er endelig mulig å emulere HOTD4, jeg ventet på denne muligheten siden jeg var 10 år gammel, altså mer enn et tiår siden.

Uansett hvordan har du[ det, Betty?