View Single Post
Mange minner er gått bort, men gleder meg å lese noen ta hensyn akkurat sånn eksen min pleide å gjøre det med å ta den i biter. Hatet at hu brukte sprøyter, men hun var omtrent sluttet den dagen hun brått døde. Det er en tung påkjenning.. tror jeg må gå på graven i dag..

Ta vare på hverandre, kjøp utstyr til folk som stikker seg manisk ihjel. Og hvis du selger stoff til folk som skyter, ta en hundrelapp av profitten å putt den på rent utstyr til kunden. Ikke la det bli en selvfølge, men det redder liv, og på lengre sikt så kan det være du som gjør at *** viser seg i T-skjorte for første gang på 10 år offentlig. Eller slapp å amputere foten, eller lever!

Sprøyter koster ingenting! Hvis du vil gjøre en god gjerning, så kjøp utstyr for 200kr, det hjelper mer enn de fleste 200 lappene som skal til gode formål. Ble litt ivrig, mener ikke at du skal stå å dele ut utstyr på dugnad, men gled en gjeng misbrukere med en boks pumper og kanyler. Har sett så mye sykdom, ubrukelige skydd, arr for livet, og frustrasjon pga ett par kroner i plastikk og en liten metalspiss.


Skulle startet en fundraiser sak og kjøpt inn i bulk, så sendt ut hele greia til folk som trenger eller kjenner folk.

Renslighet å nytt utstyr Hver gang... jeg tror vi Sammen kunne reddet liv for under en tusenlapp Totalt.


Ble revet med, men mangel på rent utstyr koster oss millioner- tørr jeg å påstå, og liv...