View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er dette et forsøk på å fiske etter penger til prosjektet ditt igjen? Du har gjort det et par ganger tidligere. Og det synes jeg egentlig lite om, det er ikke derfor vi bruker freak, for å mase om investorer eller forsøke å vri penger ut av de som kanskje har støttet deg og backet deg i mange år her inne.

Om jeg tolker feil, beklager.

Du er på rett vei nå, du tar avstand fra rusen og legger det bak deg. Det er første trinn. Så må du kanskje vise at du har stayerevne, at du fikser å være nykter. Hvordan det går med dette prosjektet ditt vet jeg, og jeg aner ikke potensialet på det. Jeg utelukker ikke at jeg vil støtte prosjektet frem i tid, men du må starte med deg selv. Du må gjøre de rette tingene, vende ryggen til rus og få en hverdag som passer bedre inn mot prosjektet du ønsker å få igang. Du er en harding Tom. Og jeg tror du når så langt du bare vil. Om du er nykter. For jeg er en av de som har fulgt nedturen din her, som mange andre på freak. Og det var nok mange som merket når du startet med å mikse pluss og minus og så at du virkelig begynte å falle tungt. Veldig glad for å se at du nå tar grep og legger rusen bak deg. Respekt mann.