View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg tror at demokratene må slutte å være "voksne" og bare ignorere konstante lavmålsutspill - det får ikke republikanerne til å oppføre seg, det får bare demokratene til å virke tafatte mens republikanerne vinner poeng blant sine egne.
Vis hele sitatet...
Dette er jeg enig i, samtidig som jeg ikke tror det er hverken fruktbart eller treffsikkert å idiotforklare trumpister, som EdIsAPortal var inne på. Manglende intelligens er stort sett ikke det som motiverer folk til å ta dumme valg, og den konsekvente ignoreringen av lavere middelklasse sine høyt reelle problemer er en del av bakgrunnen her.

De må også helt klart gjøre noe med den systemiske skjevheten i hvem som får stemt og ikke, og på sikt forhåpentligvis gjøre folk bedre utstyrt til å takle en flom av innen- og utenriks propaganda og løgn.
Vis hele sitatet...
Det er veldig viktig. Når det gjelder forholdet til løgn og sannhet som har utviklet seg, der man nå så og si kan velge sine egne fakta, så er det et av områdene der jeg ser Trump som symptomet og ikke sykdommen. I jobbsammenheng er dette noe jeg har bekymret meg for i ihvertfall ti år, det har vært en helt tydelig utvikling som har kulminert i Trump-USA. Som sagt kan man håpe på at det med Trump blir så utilslørt at det åpner øynene til folk og skaper en motreaksjon. Er jeg for optimistisk?

Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Alltid likt Trump, og liker han ikke mindre etter han stilte som presidentkandidat. Regner med det det blir en enda tydeligere seier denne gangen, noe annet ville overrasket meg.
Vis hele sitatet...
Dette hadde vært et mye mer interessant innspill dersom du forklarte hva du liker med Trump, på hvilken måte politikken hans har imponert deg og hvorfor du tror han blir valgt igjen.
Sist endret av *pi; 26. august 2020 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.