View Single Post
Sitat av Stillegardin Vis innlegg
Hei, tenkte å lage en rask rapport på hva en kan forvente av muskatnøtt rus.

Dag 1: Inntok 2 muskatnøtter. Ene klokka 13, og den andre klokka 14 (10gram tot.), den ene i te og den andre ved hjelp av å sluke det ned med vann (trust me, det smaker helt forjævlig x10) gag'a én gang, men fikk det ned. 3 timer inn, kjente ikke noe spes, bare at jeg var avslappet, rolig og litt trøtt - kanskje det beste med rusen

Dette fortsetter helt til det har gått sånn cirka 7-8 timer, da skjer det ting. Jeg får litt angst, ser skikkelseri øye kroken, blir stressa av alt mulig rart, klarer ikke å konsentrere meg, utrolig vanskelig å lese. Øynene mine begynner også å bevege seg jævlig fort, venstre-høyre, opp-ned, fester blikket på helt randomme ting i rommet veldig fort (men ingen hallusinasjoner) Kunne begynne å le av ting ut av det blå. Hadde ingen oppfatning av tid i det hele tatt. Kunne gjøre en ting som føltes ut som 5 sek, men egt gikk det 45min.

Opplevde også i løpet av kvelden, ekstrem skjelving, rødhet i ansiktet, muskelsmerter i beina - føltes ut som jeg hadde trent heavy bein dagen før og hadde nå gangsperre og smerter i lårene. Tungt å gå, og du følte deg generelt mye tyngre i kroppen. Legger meg til slutt for å sove og sovner raskt. Drømte ikke noe spes, bare at jeg så masse rare figurer med farger og mønster som merket jævlig kjent - at jeg har sett det før (Dette kan være random)

Dag 2: Våkner på morgenen og føler egentlig bare det samme som kvelden før, bare at jeg ikke har angst. Dagen er bare sløv og jeg var veldig fjern, føltes ut som at kroppen ikke tilhørte meg, alt var bare en film, øynene fokuserte ikke - mye "sauestirr".

Natt til dag 3, ser jeg masse farger, mønster ting og creepy monster, som en LSD trip, bare i søvne.

Dag 3: basically en kraftig hangover. Konklusjon: Ikke verdt det, billig rus gir en billig og dårlig trip. Sideeffektene varer altfor lenge og det er alt for mange av de Hadde heller ingen kvalme og spydde ikke, som mange har sagt de har opplevd. Effekten varierer fra person til person.
Vis hele sitatet...
selv om effekten varierer fra person til person, så er effekten noe drit uansett..

velkommen til Club Desperate, vi fleste i denne delen av forumet har nok vært der xD