View Single Post
Sitat av Alzo88
Det er i teorien umulig å vite om bønna man røyker er ekte eller syntetisk, med mindre man har fulgt planta fra innhøsting til selve produksjonen av hasjen. Det betyr ikke at jeg påstår at all hasj er fake, men at det er rimelig å anta at en viss mengde av det er det.
Vis hele sitatet...
Dette kan du si om ALT mulig, det er ulogisk og bakvendt tankegang som må til for at konspirasjonsteorier skal virke logisk.

Vi kan bytte ut cannabisen med vann:
Det er i teorien umulig å vite om springvannet man drikker er rent eller inneholder glykol, med mindre man har fulgt vannet fra opptaket til selve renseprosessen av vannet. Det betyr ikke at jeg påstår at alt vann inneholder glykol, men at det er rimelig å anta at en viss mengde av det inneholder det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alzo88
Det er mulig å gjøre det, så hvorfor nekte for at det er mulig? Vi kan umulig vite med mindre vi tester det i en lab.
Vis hele sitatet...
Hvem har nekta for at det er mulig? Det som var sagt var at de som kommer med påstanden også skal komme med beviser for påstandene sine.

Om jeg mener at bigfoot eksisterer i Alpene så er det også min jobb og servere overbevisende fakta om at det er sånn.