View Single Post
Sitat av Djiises Vis innlegg
De fleste hasj dealere jeg har møtt og de gode kontaktene mine eier alle sammen moral, det er ikke sånn at alle dealere er kyniske speed freaks, tvert imot, gode dealerne er skikkelige folk, de bryr seg om at du skal ha gode varer.

Selvfølgelig vil det finnes marked for fake hasj, men inn til nå så er ikke det tilfellet i norge, slik det er nå så kan du få tak i prima hasj over hele landet så det er ikke marked for en kynisk jævel å bane seg inn på det norske cannabis markedet med fake hasj uten å bli oppdaget, folk vil merke det, kriminelle vil få snyt i det og de liker ikke folk som selger bøff, jeg har vert i gamet lenge og møtt veldig mange folk.
Det finnes standarder og moraler innenfor det norske narkotika markedet.
Er du helt ny i gamet så er det skanser for å bli bøffa, men det er fordi du mest sannsynlig har dealer som er like ny i gamet som deg og ikke skjønner seg på spillet, eller så er det en person som trenger penger fort å ser at du er lett å lure, men det skjer bare med helt nye spillere.
Når man får peiling på hvordan ting fungerer så blir man ikke lurt.
Vis hele sitatet...
Men så er det jo ikke 100% sikkert at han gode dealeren som er opptatt av at alle skal ha gode varer faktisk er klar over at han selger det selv? Det er fint at det norske narkotikamiljøet har moraler og standarder men det betyr ikke automatisk at syntetisk/falsk/penslet hasj ikke forekommer.

Forresten, kan ikke du fortelle meg hvordan man skiller falsk fra ekte hasj siden du er så bastant på at du kun får ekte hasj? Er klar over effektene kanskje blir annerledes, men hva om det er 50/50 med ekte varer, klarer du og skille effektene da?
Sist endret av Kalyx; 5. oktober 2014 kl. 17:12.