View Single Post
Hm.. Vil du si at forskjellen på syntetiske cannabioler og organisk er merkbar helst ved langvarig bruk?

Skal man forfølge tanken at det finnes falsk hasj på det norske markedet - så er deg jo dem som mener at hasj gjør en mye sløvere og deprimert ved jevnlig bruk, enn marihuana.

Ellers tror jeg nok at å mekke sammen falsk hasj, gitt at det ikke opppdages som "falsk", må være en utrolig god business. Siden jeg linket til gir gode tilbud til 100kg med fake hash - blande sammen med billig kinesisk syntetisk - og man sitter på en gullgruve (gitt at hasjen har grei kvalitet - og ikke åpenbart er humbug). Eneste utstyr man trenger er jo en mikrobølgeovn.

Det er ikke sikkert at norske dealere driver med slikt. Det ser jeg på som ganske lite sannsynlig. Jeg ser heller for meg at det er noe som bedrives i f.eks fastlandseuropa. Uvitende dealere i f.eks Norge, kan være kjøpere - som tror det er ekte billig vare dem importerer. Ellers er det jo svært få, om noen, norske dealere som importerer hasj direkte fra plantasjer i India eller Marokko - det importeres som regel av mellommenn andre plasser i Europa.

Yes. Inntil videre blir det spekulering.. Men bare det at det finnes et marked hvor hundrevis av kilo med fake hash selges over nett - er nok til å gjøre meg litt skeptisk på hvor all denne falske hasjen ender opp.