View Single Post
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Selvfølgelig finnes det falsk hasj i Norge, men det er like naivt at man ikke oppdager falsk hasj.

Jeg sitter på noe som er mørkt, mjukt og lukter knallgodt. Baker den som snus mellom fingrene. Er langt i fra falsk hasj som du antyder mye av hasjen er. Er det falskt/møkkarev er det ikke vanskelig oppdage.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at falsk hasj er så lett å oppdage? Hvis det var det - så ville det jo være vanskelig å bli kvitt - og dårlig business. Selger man syntetisk cannabis og lurer folk til å tro det er ekte, og det lekende lett blir oppdaget - hadde det ikke vært noe marked for slikt. (som å be om rundjuling)

Siden falsk hasj-vendorer på nettet tilsynelatende har greit med omsetning, og nye vendorer som tilbyr lignende tjenester (med kilovis av falsk hasj til en billig penge) popper opp stadig vekk, så heller jeg heller mot at denne falske hasjen faktisk ikke blir oppdaget.

Ellers er det sikkert mest sannsynlig god hasj du sitter på. Poenget var ikke at det ikke finnes ekte god hasj, men at jeg har tilgode å se falsk-hasj vendorer som tilbyr type tørr-rock-produkter. Alle falske hasjtyper er myke deilige, godduftende preparater som ligner god kvalitetshasj.

Inntil det blir foretatt vareprøver og testing i større skala - så blir det vel helst synsing om hvor mye falsk hasj det finnes på markedet uansett.

Personlig ikke peiling. Har aldri prøvd noen syntetiske cannabis-produkter (og overhodet ikke interessert) - men er langt unna sikker på at jeg skal ha stålkontroll på å kjenne forskjell.
Sist endret av Bearass; 3. oktober 2014 kl. 12:54.