View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Hei LO. Jeg har drevet og stjålet fra min arbeidsgiver og han har videobevis for dette. Når han gav meg muligheten til å slutte og ikke få utbetalt lønn eller bli politianmeldt valgt jeg å slutte. Dette synes jeg er fryktelig urettferdig og vil saksøke arbiedsgiveren.

Håper og tror både advokater, LO andre som blir involvert i slike situasjoner er fornuftige nok til å ikke kaste bort tid og penger på dette. TS er en ussel tyv og fortjener en lærpenge. Norge er fyllt med unnasluntrere og slabbedasker som tror de skal få alt servert på et sølvfat. Nå er det faen meg på tide av folk våkner opp og begynner bidra til samfunnet i stedet for å sutre, klage og kreve.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du helt vet hva du snakker om. Jeg forstår fullt ut at min tidligere arbeidsgiver ikke ønsker meg som ansatt ytterligere, men samtidig føler jeg meg urettferdig behandlet da dette ble tatt opp foran meg fullstendig uforberedt, etter at jeg hadde drukket et par flasker cola, spist ei pølse og en toppris til dessert, alt over flere uker. Om du hadde stått i mine sko tror jeg kanskje du hadde forstått, men det er mulig du ikke klarer å sette deg inn i andres situasjoner

Om du har lest igjennom tråden, har du antageligvis forstått at arbeidsgiver er en snik, da han bryter atbeidsmiljøloven på flere punkter. I tillegg utpresser han meg for en sum som betyr mye for en 17-årig gutt, noe jeg tror ikke er helt etter boka.

Når det kommer til videobevisene, så tror jeg virkelig arbeidsgiver er ute å kjøre. Disse snuttene har han nemlig lagret på en privat ekstern harddisk. Jeg tror det stemmer at videobevis kan bli oppbevart i max. ei uke, men om saken anmeldes må POLITIET kreve inn videosnuttene som bevis i en evt. politisak.