View Single Post
Sitat av Exazer Vis innlegg
Så du mener at du følger ALLE lover til punkt og prikke? Ingen uvaner? Kjørt som du gjorde på oppkjøringen hele livet? Om ikke, ikke døm meg.

Kommer hit med 1 spørsmål, og ender med å bli hengt ut av netttroll. Er det mulig... DU var ikke der DU kan ikke dømme situasjonen, DU skal svare ja eller nei om jeg har klagesak.
Vis hele sitatet...
Du må nesten forvente å få tilbakemeldinger på det du poster..
Anbefaler at du ser på det som er svart, kjører litt mer med manuell og tar oppkjøringen på nytt når du får bestilt ny oppkjøring. Og nestegang, prøv å tenk langt framover mens du kjører, funker veldig bra om du er kjent i området.
Det jeg har gjort de 3 gangene jeg har kjørt opp (A1, A2 og B), er at jeg har sett for meg veien framover og tenkt over det som kommer. "Ok, nå kommer en rundkjøring, plaser meg litt mot høyre, se om det kommer biler osv.."

Selv har jeg kjørt bil nå i kanskje 4-5 mnd alene, og har et par uvaner som jeg vet om. Også har jeg de som jeg ikke vet om, men det bruker vi gjerne å diskutere blant vennegjengen. Jeg kan gjerne spørre en venn hvorfor han velger å ligge så langt ut i kanten, eller om han er klar over at han ligger alt for nært bilen foran osv.. Og de gangene jeg har spurt, så har de tenkt over det og tatt det inn, det bør du også gjøre i dette tilfelle..

Lykke til neste gang, og hør på de som har litt mer erfaring enn deg.