View Single Post
Trådstarter
13
Sitat av 11elikri Vis innlegg
Når du ber om råd burde du kanskje ta dem til deg og ikke begynne å diskutere på dem? Mange gode råd i diskusjonen her, men du er for arrogant til å lytte til dem. Nettopp derfor du ikke klarte å kjøre opp
Vis hele sitatet...
Haha, de rådene som er fornuftig tar jeg til ettertanke, ja, men de som leker sensor nummer 2 er jeg mindre begeistret over. Jeg kom hit for å spørre om jeg hadde klagesak, ikke for at folk som aldri har sittet på med meg skal dømme min kjøring.

Sitat av LP88 Vis innlegg
Om folk skulle fått lappen fordi at de selv mener de er flinke nok så hadde nok dødstallet i trafikken skutt i været. Med andre ord hva DU mener (evt mor, far og kompiser) er ubetydelig, om du ikke er klar er du ikke klar. Virker som om du selv tror at du er en bedre sjåfør enn alle andre fordi du har 10k km bak rattet, men det er som nevnt ingenting i det store og hele. Suck it up, prøv igjen og ikke oppfør deg som om du er verdensmester, lykke til!
Vis hele sitatet...
Tror på ingen måte jeg er bedre enn alle andre!! Men føler jeg er bedre enn de fleste som kjører opp når de er 18, med lagt vekk på at JEG FØLER, ikke påstår. Har rett og slett kjørt for mye, og fått for mange uvaner.
Sist endret av Exazer; 2. august 2014 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.