View Single Post
Prakteksempel du kommer med her.

Det er jo nettopp dette man vil unngå, men vi ser dessverre at det skjer med jevne mellomrom.

Denne bunkeren har faktisk fått stå bemerkelsesverdig lenge i fred, særlig med tanke på at dette er en «nybegynner-lokasjon» som man typisk hinter om til unge og lovende utforskere for å se hva de kommer tilbake med og evt deler av bilder.

Det vil alltid være en evig diskusjon om hærverk ble utført av noen fra et UE forum eller om det var tilfeldige shitkids som ikke hadde bedre å ta seg til, men sannheten er at det vet vi faktisk ikke med sikkerhet..

Jeg har frekventert i mange forskjellige UE forumer og facebook grupper siden jeg begynte med dette og har ikke sett dette stedet navngitt eller vist på kart åpent som jeg kan huske, men den er fortsatt latterlig enkel å finne for den som virkelig vil.

Med det sagt så er det likevel en mange eksempler på meget fine lokasjoner som blir nedgrisa og ødelagt når de blir fritt villt med navn og adresse.

Takk for deling, Spyroz, selv om det var trist å se.

Selv er jeg glad jeg rakk og se denne før den blei slik som i dag, selvom jeg mistet solbrillene mine da jeg gikk på ræva ned skråningen på utsida da jeg var der