View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmm, har kun positive erfaringer med 4-aco-dmt. Det er vel et stoff med mye «research» bak seg, siden det har blitt brukt i over 50 år (?)

Men sånn ellers, dette kan jo dette skje med den beste. Du nevner at du følte deg sliten. For meg er dette nok til at jeg begynner å tenke negativt og får en bad trip. Noen ganger får man bare juling, tror ikke det nødvendigvis har du med substansen å gjøre, mer om psykedelika generelt. Har ligget i fosterstilling i dusjen og ønsket døden velkommen på helt ordinær LSD. Ligner på din opplevelse, var heller ikke noe rasjonell frykt, bare terror. Denne kvelden var jeg også sliten og kun kanskje ventet til en bedre tid.

Disse stoffene er ikke snille, de kan være i stand til å voldta sjela di hvis du ikke respekterer dem. Enkelte ganger kan settingen virke helt perfekt, men man får bæder helt uansett. Litt som å spille russisk rullet. De fleste som tukler med disse stoff r har hatt en skikkelig bad trip en eller annen gang. Blir litt sånn «er man med på leken, må man tåle steken»