View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Ta tre steg tilbake, og les litt prinsipielt gjennom tråden og eigne innlegg. Det er åpenbart at PF er eit rusmiddel. Det er åpenbart at opiater er relativt sett kraftigare rusmiddel enn cannabis. Det er ikkje heilt direkte samanliknbart, men begge har effekter som gjer at ein vil køyre bil dårlegare i rusa tilstand (t.d. dårlegare reaksjonsevne). At det eine er tablettar og det andre ikkje er det endrar ikkje spesielt mykje.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest til øyet har blitt tørt. Finner ikke noe som er direkte feil. At PF er et rusmiddel er nok sikkert rett. Men det har ikke noe å si for meg. Som sagt 100-ganger før, jeg kjører ikke bil. Jeg tar en og annen en gang i blant. Men du har mye rett,. Men som sagt jeg ruser meg ikke. Må opp i minst tre stk. for å oppleve rus.

Sitat av caperno Vis innlegg
Du tar Paralgin Forte? Vel, da er du en morfinist, og burde selvfølgelig bli fratatt både eventuelle barn og sertifikat om du bruker legemiddelet for å oppnå en rus. PF og hasj er ikke sammenlignbart i det hele tatt, det har du rett i - pillemisbruk er langt verre for deg selv og de rundt deg enn hasj noen gang vil kunne klare å bli.
Vis hele sitatet...
Les tidligere innlegg. Brukes ikke for å oppnå rus. Det har jeg sagt 10 ganger nå. Men jeg må gjenta det hver gang. Jeg bruker mot migrene, men ikke ofte. Hva tar du da når du er så kjepphøy?
Sist endret av fryatt; 6. juni 2015 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.