View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av T3095 Vis innlegg
Hvilken bakgrunn har egentlig du til å påstå at de bruker lovverket på en annen måte enn tiltenkt? Spør da jeg forsøke å se problemstillingen fra din vinkel.
Vis hele sitatet...
Paragrafen er til for å fråta folk med eit rusproblem sertifikatet, og dermed gje dei ei ekstra barriere mot ruskøyring. Problemet er at politiet nyttar den som ekstrastraff for folk som er tatt for hasj ein gong eller to. Det seier politiet sjølv - i saka i opningsinnlegget er det folk som har brukt hasj eit par gonger som har mista lappen.

Dei har neppe større risiko for å køyre i rusa tilstand enn dei som tar seg ein sekspakning pils lørdagen.

Ikkje all bruk av lovheimelen er i utakt med intensjonen, men ein del av bruken av den er i utakt med intensjonen. Det er litt viktig å hugse på.
Sitat av T3095 Vis innlegg
La oss si at de individene i Møre og Romsdal som ble fra tatt retten, bare fikk forelegg, på hvilken måte mener du at dette hadde hjulpet i trafikkbildet?

At alkohol kan være vel så farlig, er ett argument ja, men det er alikevel nå slik, at det er lovlig med alkohol og ulovlig med de fleste andre rusmidler.
Vis hele sitatet...
Eit forelegg treng ikkje nødvendigvis vere ei bot. Det går an å utføre inndraginga som eit forelegg, der ein kan godta det, eller nekte. Nekter ein må politiet i så fall ta saka til retten.

Viare så er avsnitt to litt av det sentrale: Den aktuelle paragrafen skil ikkje mellom rusmiddel. Den er laga for å sikre oss mot ruskøyring - ikkje for å straffe narkotikabruk. Det er to forskjellige formål, og det er problematisk at politiet blandar saman dei to formåla.

Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg bruker ikke rusmidler, da har du misforstått noe jævlig. Jeg tar paralgin noen ganger mot migrene. Og ingen bruk av maskiner. Er det så vanskelig å forstå? Det jeg bruker mest er paracekt. Noe mer uskyldig finner du ikke. Så igjen:: Ingen kombinasjon kjøring/rus!!
Vis hele sitatet...
Det er ikkje kombinasjonen som fører til inndraging - det er det faktum at du har førerkort. Det er irrelevant for paragraf trettifire om du faktisk har køyrt i rusa tilstand, eller køyrt i heile teke.

Å ikkje kalle opiater rusmidler er og ein sterk prestasjon - du skriv jo sjølv følgjande:
Jeg får en pakning på 20 stk. når jeg ber om det. Ca en gang i måneden. Det vil jeg ikke si er misbruk. Og det er bedre en alt annet. Sex er ingen ting i forhold til en lett rus.
Vis hele sitatet...
Det er altså ein tjuepakning PF det er snakk om, og det er vel rimeleg udiskutabelt at det er eit rusmiddel, og at du hevder å like rusvirkninga av det.

All den tid målet er å halde rusa førar av vegen er det i utgangspunktet heller ikkje viktig om drogene er lovlege eller ikkje - det er og ein del av poenget. For reaksjonsevne etc. vert nøyaktig like mykje dårlegare av eit gitt rusmiddel enten du kjøpte det på gata eller på apoteket.
Sist endret av vidarlo; 5. juni 2015 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.