View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
For det første har du åpenbart ikkje lest tråden. For det andre bruker du etter eige utsagn ein pakke paralgin forte i uka, og er interessert i rusvirkninga av det. Det er ulovleg bruk av PF, og om politiet tok deg for det ville dei etter eigen praksis ein del stader tatt lappen din på grunnlag av det. Meiner du fortsatt det du skreiv?

Og det er ingen som diskuterer om rusa køyring bør vere straffbart eller ikkje, men spørsmålet er altså om det å røyke hasj lørdagskvelden gjer deg til farlegare sjåfør enn å drikke et par sekspakninger øl, eller om det heile er ein bekvem måte for åplitiet å ilegge litt tilleggsstraff på.

Så tusen takk for at du illustrerer at du ikkje har lest opningsinnlegget, og ikkje sett deg minimalt inn i problematikken. Vi treng virkeleg fleire ureflekterte innlegg!
Vis hele sitatet...
Utrolig tøft av deg å¨gjøre narr av meg, det virker som du er stolt av deg selv. Beklager at jeg ikke hadde lest alt. Men flott at du minner meg på det. Jeg kjører ikke bil på mange dager etter å ha tatt paralgin, som er et lovlig medikament. I reglene står det noe om at det ikke er lov å trakkasere andre på forumet. Jeg synes at å røyke hasj er mye farligere en alkohol når det gjelder bilkjøring. Det er min mening, og den må jeg ha lov til å ha, forøvrig har jeg ikke drukket alkohol på 11 år!! Arrogant og storkjeftet. Ja jeg har satt meg inn i det, men det tror vel ikke du noe på. For du er bedre å formulere deg, er det ikke sikkert at du har rett.