View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Selv om virkestoffet, quetiapine, er det samme er det etter min erfaring nesten som to forskjellige medisiner i virkning. Får du 400mg av vanlig type for søvn (?)
Vis hele sitatet...
400mg av vanlig type, ja. Jeg har en pakke med 50 depot liggende, men han sa ikke noe om depot. Vet ikke om han vet at jeg har de engang siden noen andre ga meg den resepten, og det var for å forhindre depressiv episode. det er vel ingen som bruker depot for søvn? Det høres rart ut. Rart om han lyver, da blir jeg forbanna. Føler meg helt lobotomert.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har legen sagt noe om bipolaritet? Eller mani, psykose? Har legen sagt noe om bipolaritet? Prater du som en foss
Vis hele sitatet...
Joa, jeg har bipolar 1. jeg går allerede på medisiner som skal forhindre mani. Pratet visst som et maskingevær. Det er ganske gøy å være manisk, men det er ikke så kult når det går så langt at man hører stemmer og prater om ting som ikke gir mening for andre Hvem vil ikke være gud.

Tror jeg slutter å ta seroquel, jeg liker ikke at legen lyver. Hater følelsen jeg får av den medisinen.