View Single Post
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Hei ! Det er normalt å ønske seg vekk fra en slik situasjon. Det er svært få som møter folk med forståelse om de ikke har personlig kjennskap til det man strever med.

Du har krav på å få tilrettelegging. Du har verktøy Du kan benytte deg av. Opplæringskontor for ditt fag kan bistå? Send dem mail.

Har du papirer på diagnosen?

Har du lang tid igjen av løpet? Om du strever med å lese ting så kan det være aktuelt med muntlige prøver istedenfor skriftlige.


Jeg skal sjekke om jeg får gravd frem noe mer nyttig informasjon til deg
Vis hele sitatet...
Takk for seriøst svar. Har snakket med min veileder og hen tror også at jeg har det. Jeg skal i behandling hos DPS etterhvert.

Sitat av Arex_x Vis innlegg
Jeg er overrasket over hvordan innleggene til nå ser ut til å ... være det du ikke trenger å høre. Greit. Hvis du har adhd ... finn ut av det.
Men det du må gjøre er å skjerpe deg. Du forteller at mor har holdt hånden din hele livet. Det skulle hun ikke ha gjort. Nå betaler du for det. Men det er fortid. Det går det ikke an å gjøre noe med. Du må se framover.
Jeg tror ikke du har adhd. Jeg tror du har lært å ikke ta ansvar.
Du må forte deg å lese opp på teorien slik at du forstår det du driver med.
Og du skal ha en person som du skal kunne gå til i bedriften. Snakk med han/hun. Men samtidig må du skjerpe deg.
Jeg tror ikke det feiler deg noe. Utenom at du ikke har lært gode vaner. Fordi de aller fleste er det ikke noe feil med. Også mange med adhd har gjort lærlingetiden sin og fått fagbrev.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? ingenting av det du sier gir mening. Min mor har hjulpet meg med innleveringsfrister ellers har jeg glemt det. Jeg har også snakket med de på jobben og de tror jeg har det, fordi jeg er alltid ukonsentrert, jeg klarer ikke å følge struktur og organisering, og klarer ikke å forstå enkle ting. Hele hodet mitt er blankt
Sist endret av heihei67; 24. februar 2021 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.