View Single Post
Noen venner av familien bodde på en gammel gård ute på landet når jeg var liten. Der var det ett stort rom som alltid var låst og som vi ikke fikk lov til å gå inn på. Var der noen ganger sammen med de voksne, og det var nesten ingen møbler der inne. Først i etterkant har jeg blitt fortalt av min mor at vi ikke fikk lov til å gå der inne pga. at det visstnok var en ånd der inne.

Hun fortalte også at jeg, min lillesøster og mamma overnattet på ett annet rom, hvor mamma lå på en madrass på gulvet og jeg og min søster i en køyeseng. Hun våknet brått om natta av at det var iskaldt i rommet og hun kunne merke at noen gikk rundt i rommet. Både jeg og min søster sov visst veldig urolig, men vi våknet ikke. Mamma ble såpass redd at hun skrek så høyt at de som bodde der kom inn, og når mamma forklarte hva hun hadde opplevd, så begynte de å lette på sløret. Det viste seg at det hadde skjedd mange merkelige ting i det huset, men de hadde ikke fortalt dette fordi at de visstnok skammet seg over det. Pianoet i huset kunne plutselig begynne å spille av seg selv om natten, og en dag når stua var helt full av folk så begynte stolen til mamma (type stressless) å svive rundt i sirkelform på gulvet (no levitation), mens alle så på!

Jeg husker imidlertid svært lite av dette selv, men en del blir litt logisk når jeg tenker tilbake.
Sist endret av caperno; 6. oktober 2010 kl. 15:25.