Tråd: Sugardating
View Single Post
Jeg har ingen erfaringer med dette opplegget selv, men har vurdert det, og sett på fordeler og ulemper. Grunnen til at jeg har valgt å avstå fra det er fordi du vet faktisk ikke hva du kan bli utsatt for. Joda, du får beskjed om at du skal gå på middag med en mann og du får betalt et par tusen for det. Plutselig blir grenser tøyd og dere er på et hotellrom sammen, og han forventer sex. Tilbyr gjerne mer penger for akkurat det. Du blir presset opp i et hjørne og ender opp med å gi etter. Etterpå forsvarer du handlingen med at det var ikke så ille likevel, lettjente penger og så videre. Så kommer shitstormen en stund etterpå når du innså hva som nettopp skjedde.

Har lest noen sugarbabes sine erfaringer og det er ofte at grenser blir tøyd og man ender opp med å gjøre ting man ikke ville gjøre i utgangspunktet. Det blir vanskelig å sette grenser når du plutselig sitter alene i et rom med en mann som ber deg gjøre noe, uten at du har muligheten til å flykte. Ikke kan du løpe til politiet heller. Blir du voldtatt eller misbrukt så vil ikke rettssystemet vise deg nåde. Om motivasjonen din er penger og han vifter med tusenlappene så er det lett å legge seg på rygg for noe du egentlig ikke ville gjort.

Jeg er også av den oppfatning av at mennene som kjøper og bruker slike sugarbabes, ikke er mors beste barn, og langt ifra gullgutter med samvittighet og omsorgsfølelse. Derav vil de drite fullstendig i hvordan du føler det og har det. Om du finner situasjonen ukomfortabel så vil ikke de ta hensyn til det. Kanskje de vil late som, for å skape trygge rammer for deg der og da, for så å utnytte det senere. En mann som ser på kvinner som objekter og en vare de kan kjøpe og betale for, tror jeg er en ganske farlig mann. Noen menn kan kanskje synes at dette er bare spenning og faktisk oppriktig bry seg om kvinnen de betaler for, men jeg tror dette er så sjeldent at du er naiv om du håper på det. Det er ikke gode menn som styrer denne industrien. Du er VELDIG naiv om du tror at disse mennene vil kjøpe deg ting for at du skal ha det bra og spise middag med deg for å varte deg opp. Altså, det er kun sex de vil ha. De vil bruke deg til sin fordel. Du må virkelig ikke tro at disse mennene har gode intensjoner og bryr seg om deg som menneske. Da hadde de ikke behandlet deg som en vare, og betalt en pris for deg. Du blir åpenbart vurdert som et objekt, og brukt som ett. Vær så snill, forstå dette!

Men jeg forstår valget ditt, for det er jo penger som er lette å tjene. Det kan dog gå på bekostning av din mentale helse og det kan være noe du om noen år ikke ser tilbake på med stolthet. Du kan også risikere voldtekt og overgrep, å bli utpresset og holdt fanget (ikke i en kjeller med bind for øynene altså, men på andre måter). Jeg vil heller foreslå at du prøver deg på Onlyfans eller prøver deg som cam girl. Det er markeder for mye rart der ute, og å tjene penger på kropp er fullstendig mulig uten å i det hele tatt møte menn. Et eller annet hvor du slipper å møte mennene og utsette deg for skumle greier.

Pass på deg selv. Jeg er ikke etter å leke mor med moralpekefingeren, som sagt er dette noe jeg selv har vurdert. Jeg ville bare dele mine tanker og meninger rundt det, sier ikke at du skal avstå fra det. Du må gjøre som du vil. Om du velger å kjøre på som sugarbabe så hadde det vært gøy om du kunne dele dine erfaringer her også.
Sist endret av Mafakkaz; 21. januar 2021 kl. 15:53.