View Single Post
Hei, har drevet å sett litt mer på denne ruteren og krakket den opp nå i kveld...

Leste meg igjennom alt som har kommet etter at jeg forlot plassen med håp om at noen ville ta opp tråden...

Root passord og bruker er: user og user....

haha

Min ruter er noe fucked opp dersom den sender meg bare feilmeldinger igjennom console og stopper ikke å sende ut noe rare meldinger :/

har oppdatert den til 100AAJX5D0.bin

Bruker den kun til wifi point og ikke som adsl mottaker dersom jeg har flere rutere som håndterer det... remote administration er slått av på min og jeg har full tilgang til ruteren uten at nokken skal trø seg inn... aldri hatt noe problem med at internetten min blir stengt

Sitat av il_freddy Vis innlegg
Hei!

Har noen prøvd å bruke VoIP med dette modemet? Det har to telefon uttak (tydeligvis VoIP). Når man får full kontroll over modemet får man også VoIP konfigurasjon. Jeg har VoIP fra Phonzo som fungerte med mitt gamle modem, men jeg har ikke klart å få telefon til å fungere med ZyXEL modemet. Jeg er kommet så lant at jeg får linje, men når jeg prøver å ringe skjer det ingenting.
Vis hele sitatet...
Telenor har satt opp config filen slik at den tillater kun port 6061 og 6062 til å kobles mot sine egene voip servere... sånn at modemet kun kan brukes viss du har voip tjeneste fra dem... du kan ta backup af config filen og ta bort ip adressene til demmes sine voip servere inne der og laste den opp til modemet på nytt, da skal du kunne koble deg inn til hvilken som helst voip tjeneste fra routeren ;D
Sist endret av flyznoz; 16. august 2014 kl. 03:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.