View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Knowledge
OT:

Det som sjokkerer meg er at folk fikk b.la hasj introdusert i en alder av 13-14, hva slags idioter byr så unge mennesker på hasj?

Til dere som røyker og forhåpentligvis er litt mer oppe i åra, sett aldersgrenser på nykomlinger!
Vis hele sitatet...
Er ikke så gale det, jeg personlig leste MYE om det i fra åttende å niende klasse, alså ikke nonstop, men en del dokumentarer erowid, osv osv. Før jeg prøvde.

Jeg oppsøkte det, ble ikke introdusert av en shady dealer venn.

Og det kan vell ikke sjokkere deg så mye? rent hypotetisk sett vist jeg leste en del om det, og kompisene mine drakk seg skamfulle hver helg, eller rimelig regelmessig er det da så gale att de får tilbudet om litt hasj?


Skal være enig i deg vist du mente att hvilke idioter står på gata og tilbyr den samme unge uvitende sjelen hektovis med pepper og andre ufyselige stoff.

Jeg begynte kanskje rimelig tidlig, men, jeg ligger på nivå mentalt med mine medelever (uten å tørre å påstå att jeg er litt over)


Det er litt forskjellige scenario, og ja det er galt å begynde med cannabis i 13 14 års alderen for en del, men så må du ha i bakhodet att de samme personene i 13-14 års alderen og blir gjerne introdusert til alkohol.


Det er tusen forskjellige scenario på hvor gale det kan gå og hvor bra, vi er ikke alle like i den alderen.


En del av dere, begynte kanskje senere, og tror kanskje det hadde gått til helvete vist dere prøvde det i en litt yngre alder fordi, dere er mer mentalt utviklet nå (noe som dere er) men det er ikke dømt til å gå til helvete uansett :P