View Single Post
Ja! Dette kan jeg alt om. Hele helsesystemet er rigga slik at dem utnytter hver eneste sjangse om å tjene penger, om en medesin har en dårlig bivirkning, herlig! For da kan en tjene på å hjelpe pasienten, og kanskje skrive en ny til for å hjelpe. Alle medesiner får en toleranse mot, og må byttes hvert år, snakker av erfaring. Når jeg begynte å få toleranse mot hver eneste av dem etter 6mnd, fikk jeg nok, sluttet alle og aksepterte min tilstand, og prøver å leve videre bare. De som eier disse medesinene, bryr seg bare om salg. Dem lages ikke med et godt hjerte, dem lages fordi dem må lages, og må være suksessfulle. Ser du baklengs taktikken? Kunsten av å lage noe krever mer enn dette!

Disse SSRI er en joke, og er som noe godteri med lite futt i. Dem gir problemer i 2-3 uker først å, ikke bare det. Tardive dyskensia er noe som virker å være permanent i noen tilfeller, et symptom som burde bannet de medesinene.

Jeg er sint fordi jeg har brukt dem alle, og blitt hjulpet mindre enn å være en stoner som tar seg en gåtur i ny og ne.
Endt opp med å ikke klare å gjøre noe med problemene mine, og går så vidt ut av huset. Er på bedringens vei sakte men sikkert. Går tur annenhverdag på morgen hvertfall!
Sist endret av Korktavle; 15. november 2021 kl. 02:06.