View Single Post
Søvnmangel er roten til så og si alt vondt og jævlig som skjer på Amfetamin.
Sover man 6-8 timer hver natt får man ofte ingen problemer selv med daglig bruk over mange, mange dager eller uker. Annet enn toleranseøkning og en viss fysisk og relativt kraftig psykisk trang til å ta stoffet.

Dropper man søvn går det jævlig kjapt utforbakke med psyken og fysikken uansett om det er uten eller med hjelp av rusmidler.

Sov når dere er på farta!

Har personlig bare opplevd kjipe og skumle ting etterhvert som søvnmangelen begynner å melde seg uten at jeg lystrer kroppens signaler på at jeg trenger hvile.

Gikk en gang forbi en menneskelig skikkelse med hette som, når vi i nattens mulm og mørke gikk forbi hverandre, ikke hadde annet enn hud i ansiktet. Ingen munn, øyne, nese etc.
Slang i meg masse beroligende og tvang meg i søvn etter å ha lagt fra meg skrekken.

En kompis som var heftig på nålekjøret med Amf så en død jente som bare sto og stirret rett på han mens han og noen venner/venninner stuket på en lekeplass midt på natten etter maange døgn våkne.
Han ble geleidet bort av de han var med og hun forsvant ikke før han "rørte ved henne"

Søvn = Alfa + Omega
Næring er også viktig og er du hydrert blir du respektert.
Sist endret av krystallkongen; 5. juli 2020 kl. 22:51.