View Single Post
Trådkutter
zykonaut's Avatar
151
Har en del erfaring med dette som kanskje kan være av interesse da jeg er syrehue. Har brukt syre ved flere anledninger edru - så på dag 1, 2, 3 og 4 på amf.
Tenker det kan være interessant da LSD på sett og vis forsterker alle inntrykk og følelser.
Noen observasjoner:
Dag 1: kvalme, sult, trøtthet, lettere irritasjons- og forvirringsmomenter
Dag 2:tidligere symptomer øker, nerver begynner å trigges - skvetter lett, paranoia, auditære og visuelle småhallusinasjoner, (skygger i sidesyn, stemmer sier navnet mitt), økt perspirasjon, ereksjonssvikt, vannlatingsstans
Dag 3: her begynner paranoia og vrangforestillinger å bli farlige. Kan fantasere ved motiver rundt andres handlinger, ta ting på feil måte veldig lett, generell forvirring blandes sammen med stadige hallusinasjoner (gatelys kan f.eks. oppfattes som billys som kommer mot meg, hører og tolker feil i
samtaler problematisk mye), veldig dårlig impulskontroll og økt aggresjon, matlyst ikkeeksisterende, overfølsomhet mot lyder. Hukommelsestap.

Syre og amf er generelt sett en veldig dårlig kombo og jeg anbefaler ingen å hente inspirasjon fra denne tråd
Sist endret av zykonaut; 27. juni 2020 kl. 08:24.