View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Ofte er det vanskelig å finne steder å binde fast hunder hvor de ikke plager andre. De fleste lyktestolper er dessverre der hvor folk går. Selv om bikkja bare er happy og vil ha oppmerksomhet er det nok av mennesker som ikke liker det.

.. og man kan virkelig ikke binde hunder fast ute på parkeringsplassen hvor bilene kjører. Når jeg passa bikkja til foreldra mine hadde jeg alltid bikkja i bilen når jeg handla. Det var minst dårlige alternativet.. selv om den overhodet ikke var happy, men tomt hus klarte den virkelig ikke (var alltid noen hjemme fra vi fikk den, så den var overhodet ikke vant til det).
?
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg at man parkerte på endene, med ryggen inn slik at det ikke er noen biler som kjører bak, det er bare en kant der. Da burde det vel ikke være noe problem å ha hunden bak? Evt hvis du har et hundebur sette det bak bilen. Selvfølgelig vi har jo de som stjeler hunder da men.. Kjipt å være hundeeier men slike ting burde man ihvertfall ta i betrakning før man kjøper seg hund. Er du ofte ute på små ærender der du absolutt må ha med hunden (du kan ikke la den være hjemme) så burde du revurdere om du er egnet for å ha hund.
Sist endret av Xernox; 2. juni 2013 kl. 14:09.