View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Dyremishandling er dersom man setter fra seg bilen i solsteik, og THAT'S IT! Hjelper ikke mye at bikkja har en vannskål eller en vindussprekk hvis dyret nærmest koker levende. Just sayin', du bør passe på at bikkja di fortsatt lever før du voldtar noen med en gråstein pga. de viste omtanke for ditt kjæledyr.
Vis hele sitatet...
Dyremishandling er hvis det blir så varmt at dyret har det vondt, og THAT'S IT. Spørsmålet da er om det var så varmt at dyret hadde det vondt.. ikke om det er sol, om den har vann eller hvordan vinduet ser ut. Har bikkja det vondt? Hvis ja; det er dyremishandling og jævlene bør annmeldes.

Den bikkja som det er bilde av der ser litt molefonken ut, noe alle bikkjer som blir forlatt av flokken midlertidig blir. Det uttrykket der har jeg sett på nok av bikkjer som står i skyggen utenfor butikker også. Bikkjer som faktisk blir overoppheta blir daffe, ødelagte, legger seg ned og piper.

Du har forøvrig rett i at hvis man skal lå bilen stå mer enn 10-15 minutter i sola må man ha vinduene skikkelig åpne, med gjennomlufting. Vindusprekker monner ikke, men det er komplett likegyldig så lenge den bikkja faktisk ikke har det vondt.. og bilen ikke har blitt for varm.

Som Spelley sier, jeg hadde også blitt rimelig irritert hvis fremmede på gata hadde begynt å forsøk å belære meg med tåpeligheter av typen i denne tråden.
Sist endret av DumDiDum; 2. juni 2013 kl. 13:05.