View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Tror faktisk denne karen må ha hjelp til og få dette til. Har du noen gang kjørt en bil med clutch?
Vis hele sitatet...
Har kjørt masse bil ja, kjøringen er ikke noe problem.. men ikke alle som har masse erfaring med selve stjelingen av bilen

Sitat av Alge Vis innlegg
Det er jo ingen fasit på hvor de legger nøkler? Ville tro nøklene lå i en safe om det er en bilforhandler du snakker om. Det 5FDP snakker om er ikke en bilforhandler, men ett firma som du ser har firmabiler/bilen stående på utsiden. Da er det ganske naturlig at nøklene henger på ett nøkkelskjold enten på innsiden av døren eller inne på ett kontor osv..

Det er heller ingen fasit på hvor lang tid det tar før politiet/vektere kommer. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor langt unna en politistasjon du velger å gjøre brekket ditt, men det trenger ikke bety noe det heller fordi om du har uflaks så er det allerede en patrulje ikke så langt unna allerede (som har bare vært på patrulje eller som har holdpå med noe annet ikke så langt unna) Så det kan ta alt fra 15min til 30 sekunder

Men helt seriøst man... om du ikke klarer å tenke deg til dette selv så er nok sjansen din for å klare å stikke av med en bil innen politiet er der lik 0. Suppe hue ass
Vis hele sitatet...
Klarer å tenke meg til dette selv. Men jeg spørr om tips fra folk som kanskje har gjort det eller bare har noen gode tips. Kan jo dukke opp noe som jeg ikke hadde tenkt på
Sist endret av Clubpenguin; 4. oktober 2018 kl. 00:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.