View Single Post
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Eller om noen her har prøvd dette selv? Hvor store doser og hvor ofte?
Vis hele sitatet...
Jeg følger nogenlunde infographic-bildet fra Third Wave. Men fant ut at doseringen der gjelder for Psilocybe Cubensis, og at Psilocybe Semilanceata (fleinsopp) kan ha 2x-3x potens. Jeg tørker soppen, kverner den opp, og har den i gelatinkapsler.

Min første MD var ~0.10 gram tørket og knust og jeg hadde generelt tre veldig bra dager. Dag fire økte jeg til ~0.15 gram, men dette viste seg å være en minidose og ikke en MD. Fikk store pupiller, kiling i hele kroppen, og en del sterkere sanseinntrykk ute på tur. Hadde en følelse av at jeg måtte ut å gå en tur for å se på naturen.

MD nummer tre tok jeg 4 dager senere, og den var ~0.10 gram. Dro ut på sopptur i skogen og plukket masse deilig matsopp. Hele turen var veldig deilig og rolig.

MD nummer 4 tok jeg i går, og var ~0.08 gram. Svelget kapselen før jeg syklet ned til jobb. Dette føltes som en veldig god mengde for arbeidsdagen. Det var enkelt å fokusere på oppgaver, og jeg kommuniserte (som vanlig) godt med mine gode kollegaer. Dagen i dag er også veldig bra, og det er enkelt å jobbe med arbeidsoppgaver på jobb.

Neste MD blir på lørdag etter jeg har løpt halvmaraton. Blir nok nærmere 0.15 gram for å teste ut hvordan det fungerer på en bursdagsfest der de fleste andre skal drikke alkohol.