View Single Post
Henger vel stort sett her for å være med i diskusjoner og formidle kunnskapen jeg sitter inne med, har stort sett ikke noe spesielt jeg lurer på så det er ikke for kunnskapens skyld jeg er her. Selvom jeg i mine tidligste dager her inne lærte noe og fikk satt litt perspektiv i meg som senere førte til egen jakt på kunnskap og erfaring, så er ikke dette tilfellet nå lenger. Er sikkert flere som føler det slik, og nå som jeg har opprettet meg en karakter på et internett forum så er det på en måte blitt en vane å sveipe innom og kikke. Jeg føler også på sett og vis at jeg er med på å bidra på en positiv måte til de som søker råd, hjelp og informasjon =)

Informasjon som blir formidlet her kan oppfattes av enkelte som for positivt rettet, men vi må kunne skille mellom subjektive meninger og objektive fakta. At jeg f.eks legger til mitt syn og min mening, ved siden av fakta jeg har ramset opp i samme post betyr ikke at jeg objektivt retter dette positivt. Jeg synes at hva ren info angår her inne, som det er mye av, er rimelig nøytral og nøyaktig fra oss som bidrar seriøst og med pålitelig informasjon. Av de så har vi jo blant annet moderatorene og flere andre brukere, men også flere brukere som ikke er helt på det nivået. Jeg synes at jeg i mine poster ikke har stilt noen saker helt svart-hvitt, det gjelder for all den andre gode informasjonen av andre brukere her inne også. Vi har også et flust med reflekterte meninger her inne, som bidrar til å gi folk et bredere nivå av forståelse for disse emnene vi diskuterer. Men meninger og informasjon er ikke det samme, noe jeg føler kanskje enkelte har blandet litt som fører til at de synes informasjonen her er propoganda aktig, for positivt osv. For i mine øyne er det feil
Sist endret av Sky; 4. mars 2009 kl. 16:43.