View Single Post
Leser du kanskje bare rusmiddelforumet for moro skyld, og ler av oss som faktisk bruker det seriøst?

Bruker det seriøst, og har gjort det i to år. Før var jeg faktisk BARE på denne seksjonen av forumet, men nå er jeg mye mindre på denne enn før. Har fått mindre intresse for rusmidler, etter eksperimentering.

Har du vanskelig for å tillate deg selv å tro at det du lærte på ungdomsskolen ikke nødvendlgvis gjenspeiler virkeligheten?

Slutta jo nettopp på ungdomsskolen, men det BOKA sier på ungdomsskolen er jo egentlig riktig. Det eneste de gjør feil er feks "Hasj kan føre til psykoser og kan utløse schizofreni i folk som har det liggende", feilen er jo at de ikke sier hvor sjeldent det faktisk er.

Har du lett for å adoptere velformulerte meninger uten egentlig å reflektere veldig mye over innholdet selv?

Hvis det er informasjon jeg skal bruke, eller debattere med noen i virkeligheten så sjekker jeg ALLTID at det er riktig.

Foretar du noen form for research før du handler ut i fra informasjon og meninger som du finner her?

Som sagt i forrige svar, ja.

Og føler du at du er tilstrekkelig kritisk og åpen i forhold til det som for deg oppfattes som nye perspektiver på bruk av rusmidler?

Ja, jeg er veldig kritisk mot min egen bruk av rusmidler og jeg er VELDIG forsiktig.