Tråd: Merkeklær
View Single Post
Nå har jeg ikke lest alt men har noen synspunker.

Som nevnt av enkelte andre så foretrekker jeg klær det ikke er så sannsynlig å se igjen på noen andre i gata. Liker å føle at jeg har på noe unikt, da uten at det blir jålete ("keeg" eller hva man sier i oslo-området). Man kan se bra ut, uten det som har blitt listet opp av merkeklær. Stil er uavhengig av klesmerke. Å se bra ut eller skille seg ut litt fra flokken er ("dessverre" vil noen kanskje si) gjerne en fordel mtp. for eksempel førsteinntrykk (godt/interressant førsteinntrykk åpner gjerne en del muligheter). De fleste er programmert sånn i dag av hypnoseboksen og resten av media.

Den lindebøg-tskjorta var forresten støgg, men så var det kanskje ingen som spurte meg hva jeg syntes om den heller.. Kjøp heller en t-skjorte til 50 spenn på HM samt litt tekstilmaling og trykk på en hjemmelaga sjablong.

Ekte status kommer innenfra. Rolex og gensere til 3000 er mediaskapte snarveier, som funker bra i visse kretser, ikke i andre. Kommer helt an på omgangskretsen din, og hvilke personer du ønsker å omgås.