View Single Post
Sitat av tommen82 Vis innlegg
Det tar IKKE 2-4 uker fra siste antabusinntak, til du kan drikke. Det kan ta 2-4 dager!! Dette kan jeg alt om. I tillegg forholdvis enkel oppgave å nøytralisere antabusen om man vil, 3 sekunder med google-søk, og du vet hvordan.
Vis hele sitatet...
Det er forskjeller på folk, det er det. Har også sett en kar på youtube som ikke fikk noen effekt av antabus i det heletatt, men det hører nok til skjeldenhetene.

Personlig så resulterte det å drikke en halv øl, 7 dager etter siste pille i at jeg ble helt rød i trynet, fikk skallebank og at jeg måtte gå å legge meg.
Noe som stemmer godt med oppgitt halveringstid på 60-120 timer. (6 halvveringer på 120 timer er 30 dager). 2 uker etter siste pille prøvde jeg også, og kunne jeg drikke noe, men merket fremdeles at jeg reagerte og turte ikke tøye strikken.

Det tar litt tid å bygge seg opp i kroppen og for at kroppen skal kvitte seg med eksisterende ensym, så mulig du ikke hadde gått på det så lenge når du prøvde?

Det skal heller ikke gå ann å nøytralisere antabus. Det gir ikke helt mening for meg hvordan det skulle foregått. Etter 3 sekunder med google søk fant jeg heller ikke noe om det.
Sist endret av drunkandhidonor; 15. mai 2019 kl. 23:37.