View Single Post
Sitat av Leeeik Vis innlegg
Hva skrev/sa du? Fikk forelegget i dag



Fikk forelegget i posten i dag... Blir å dra ned på den lokale politistasjonen en av de kommende dagene for å trekke tilståelsen og levere brevet.

Har ingen anelse på hva jeg skal si/skrive... Har du noen ideer?

Skrive typ:
"Jeg var overstadig beruset da avhøret fant sted og..... mente ikke det jeg sa/vet ikke hva jeg sa/ville bare videre ut på byen fordi kompisene mine ble utålmodige med å vente.........
Overstadig beruset ser mye bedre ut på papir enn å si at jeg var stupfull...

Og i en evt rettsak/nytt avhør kan det kanskje være en ide å bygge ned mistanken mot meg ved å typ si at "hvorfor skal jeg risikere min jobb for noe så dumt" osv.... ? I tillegg spille idiot og si at jeg ikke husker noe som helst til et viss punkt av kvelden og si noe typ at jeg tror noen har lurt det i meg eller no.
Selv om det hele ender sikkert med at de ikke tror på at jeg ikke har tatt stoffet bevisst.
Vis hele sitatet...
Ja, høres bra ut. Og i en evt. rettsak kan du spille på at du følte deg presset til å innrømme det av politiet for å få lov å gå videre (slippe cella) og at det virket som de bare ville ha en oppklart sak, sikkert pga å forbedre statistikken sin. Tror det burde bli henlagt tho om du trekker forklaringen. Du trenger egentlig ikke forklare deg for mye heller, det er de sin jobb å bevise deg skyldig.
Hold oss oppdatert a