View Single Post
Sitat av Totskalle Vis innlegg
. Du kan til nød få Imovane sånn at du får hukommelsestap og metallsmak i kjeften!.
Vis hele sitatet...
usj hukommelsetap ja,bekreftes

og hangovers

Sitat av Tothep Vis innlegg
Du mener du prøvde å få Xanor, Rivotril eller Steolid fra legen din?
Har du et godt forhold til legen din er det ikke noe problem å få prøve det ut.
.
Vis hele sitatet...
ja prøvde så godt jeg kunne å få xanor,føler jeg har ett godt forhold og legen tror uten tvil jeg er oppriktig og ærlig,men nei

problemet var at fallet/angsten ble værre når jg IKKE brukte dem,hvis jeg brukte dem,og det var det han minst ville skrive ut

det er ikke en BEHANDLING osv osv..hele regla

man skulle søkt fylkeslegen,alle skulle skrevet ett brev til fylkeslegene og plaget livet av dem for den idiotien de trer nedover systemet

virker som fylkeslegen i buskerud er en av de værre etter min oppfattning av bekjentskaper rundt om i landet

har prøvd en del leger nå,en type fikk jeg nesten ikke imovane av engang uten STRENG kontroll og pes,helt utrolig

jeg gir opp,orker ikke krangle mer..de tvinger folk til selvmedisinering,det er selvsagt hva som skjer,men det er vell samme det,sålenge budsjettet ser bra ut for makthaverne

en professor psykiater i oslo klarte faktisk å prestere å si at "folk pleier å ta seg en dramm når de får nerver"synd jeg ikke har den på tape

ALT for å slippe å ha ansvaret vet du

det er noe seriøst galt i systemet vårt,det er en grunn til at medisinene finnes og at resten av verden bruker dem

men jeg fikk faktisk nitrazepam abodormer av min lege,hvis det var til søvnproblemer

virker som om hvis det er for søvnproblemer så åpnes en ny dør,så man får bare si at det er for søvnproblemer å bruke det