View Single Post
Var noen eldre i gjengen som hadde fått nye venner på vgs som røyket og de endte opp med å henge sammen med oss. De fleste av oss gikk på ungdomskolen. Prøvde hasj for første gang da jeg var 14. Stjelt noe sprit og røyk hjemmefra ett par år før det så helt uskyldige var vi jo ikke. Ble for psykisk avhengig av det, barnevern osv. Tok ikke mange årene før jeg prøvde mdma, knips, 2cb, ketamin, ghb, amfetamin, flein, lsd, kokain og rivotril. Var vel 16 år. Rotet med det litt sånn frem og tilbake, noe litt mer enn det andre. En venninne begynte å skyte subotex osv og etter å ha sett på hvordan det endte inkl at jeg fikk en kompis som ga meg sunnere tanker og en saftig dose lsd så kuttet jeg egentlig bare alt og alle. Ruset meg fremdeles fra tid til annen en stund etter, men ikke for å missbruke det på den måten lenger. Ikke redd for å ta en tur i ny og ne men har ikke blitt sånn og stresser heller ikke med det. 3-4 år siden noe annet enn litt røykings nå. Helt OK. Kjenner isåfall bare suget etter en trip med lsd for å resette hodet og fokuset igjen.