View Single Post
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
89
Sitat av Taert Vis innlegg
Selv har jeg kun brukt Xanor på resept, men 2 brett 1mg Xanax mot 1g hasj er en legendarisk dårlig deal. Du kommer uansett ikke til å bli så fjern, i og med at du er på speed.

Hvis du har tendenser til noia og er litt uerfaren, dropp det.

Prøv den komboen jeg nevnte først du, så skal du se det ordner seg. For å være sikker, kanskje prøve deg på 100mg seroquel sammen med foreslått mengde valium om du er litt innspist. Jeg tror det holder med 50, prøv det først.
Vis hele sitatet...
Er litt uerfaren selv med speed. Ville bare ta det tidligere for jeg trudde jeg skulle på fest og da kan jeg snakke og være sosial.
Vill helst unngå å putte i meg så mye Seroquel da jeg blir helt zombie dagen etter.
Det er nok en utrulig dårlig deal men har sykt lyst på røyk akkurat nå

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den sedative effekten av benzo har blitt redusert, jeg ville heller gått for mitt tidligere forslag; 50mg quetiapine, ingen søvn? ta 50mg til, da burde du slukne ila 1 time.
Vis hele sitatet...
Haha, vet jeg kommer til å slukne av og kanskje til og med få litt matlyst før jeg dupper av på seroquelen. Men får så hangover av dem :/ Derfor legen gav meg Remeron for søvn nå. Men skal heller få meg Stilnoct, det tror jeg er det beste jeg har prøvd for å sove.
Sist endret av Hasjoman02; 10. oktober 2020 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.