View Single Post
Klimafiendtlig troll
223
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
Hei, tusen takk for godt forslag. Skal prøve dette senere om jeg ikke får tak i noe røyk, ettersom jeg nå ser en kompis som jeg kanskje kan bytte 2 brett xanax mot 1g røyk heller så skal høre med han før jeg putter i meg noe
Pepperen var veldig god (beste jeg og flere kompiser med mye erfaring har prøvd) lukter ren som faen og svir også som faen i nesa, så uten noe tror jeg ikke det blir noe søvn på minst 12t.
Har putta i meg i gjennomsnitt 1.5mg Alprazolam (Xanor) og 5-10mg Diazepam (Valium) og av og til 1-2mg Rivotril (Klonazepam) i noen uker nå siden jeg sitter på så mange. Så har vell litt tolleranse.

Ville også nevne at Seroquelen jeg har er egt Quantepine Teva 25mg og Remeron er Remeron-S MSD smeltetabletter 15mg
Vis hele sitatet...
Selv har jeg kun brukt Xanor på resept, men 2 brett 1mg Xanax mot 1g hasj er en legendarisk dårlig deal. Du kommer uansett ikke til å bli så fjern, i og med at du er på speed.

Hvis du har tendenser til noia og er litt uerfaren, dropp det.

Prøv den komboen jeg nevnte først du, så skal du se det ordner seg. For å være sikker, kanskje prøve deg på 100mg seroquel sammen med foreslått mengde valium om du er litt innspist. Jeg tror det holder med 50, prøv det først.
Sist endret av Taert; 10. oktober 2020 kl. 00:20.