View Single Post
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Spis masse rødt kjøtt å fisk/reker, ved siden av har du salat. Spis mega doser ashwaganda å kanel. 80ug d vitamin å høy konsentrert omega 3, magnesium, å hvis du drikker koffein så burde det være vær dag sånn kroppen tilpasser seg det, hvis du bare drikker det en sjelden gang så blir cortisol nivået ditt skytte i været. Styrketrenning vær dag med 48 timer mellomrom på musklene du trener, å tren musklene til du ikke klarer ta en til rep x3.
Vis hele sitatet...
Kan ikke bæret om ashwaganda, men helt enig i det du skriver ellers.

Spis variert. Spis noe sunt. Snacks på frukt i stedet for godteri.
Hold deg til vann, melk, kaffe, te osv. Light-brus heller enn sukkerbrus.
Drikk mye vann.
Fiber. Protein.

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Hold deg unna alkohol å plantebasert thc da dette er rusmidler som har en moderat negativ virkning for testo.
Vis hele sitatet...
Enig. Hold deg langt unna Alkohol, spesielt i store mengder. Fylla ødelegger veldig både med tanke på at det er giftig og at du gjerne ødelegger dagen derpå ifht. trening.
THC er absolutt ikke ideelt, men jeg har gått fra moderat overvektig til i mitt livs form (med ups and downs) over mange år fra jeg var 18.
I perioden med nesten skummelt hurtig vektnedgang røyket jeg Cannabis hver dag.
Har hatt perioder med mye trening og røyking på kveldene uten at dette har ødelagt nevneverdig.
Har til og med brukt Cannabis før trening med god effekt. Lett å komme i en flow-tilstand.
Dette er veldig subjektivt riktignok.

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Røyke sigar/sigaretter er knyttet til 15% høyere testo, ser så teit ut røyke sigaretter tho. Isteden for å fest røyke sigaretter, røyk sigar.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Sigaretter eller sigarer? Det trenger vi gode kilder på. Bla opp
Kanskje folk som røyker sigar har en livssituasjon som tilrettelegger for lite økonomisk stress og ellers har et liv hvor de gjør ting riktig ifht. det sosiale, trening og tilstrekkelige mengder sunn og variert mat?

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
fake it til you make it
Vis hele sitatet...
Enig. Spesielt når det kommer til jobb.
Er du ikke glad eller fornøyd på jobb - lat som. Vær utadvendt og jovial innenfor rimelighetens grenser, så blir det faktisk mye hyggeligere. 8 timer av dagen din der du enten kan ha det kjipt eller gjøre det hyggelig og sosialt. Det har litt å si.

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Testo gir høyere libido så derfor jeg tenkte det var relevant;-)
Vis hele sitatet...
Jepp.