View Single Post
Kutt ut godteri/sukker å unngå mettet fett(pizza, burger, donuts, chips, pommfri). Etter du har gått uten sukker så slutter du ha sukkersug å, men det kommer tilbake med engang du tillater deg spise sukker.
Spis masse rødt kjøtt å fisk/reker, ved siden av har du salat. Spis mega doser ashwaganda å kanel. 80ug d vitamin å høy konsentrert omega 3, magnesium, å hvis du drikker koffein så burde det være vær dag sånn kroppen tilpasser seg det, hvis du bare drikker det en sjelden gang så blir cortisol nivået ditt skytte i været. Styrketrenning vær dag med 48 timer mellomrom på musklene du trener, å tren musklene til du ikke klarer ta en til rep x3.
Hold deg unna alkohol å plantebasert thc da dette er rusmidler som har en moderat negativ virkning for testo.
Røyke sigar/sigaretter er knyttet til 15% høyere testo, ser så teit ut røyke sigaretter tho. Isteden for å fest røyke sigaretter, røyk sigar.
er gjort studier på at tankegang har utrolig mye å si i testo produksjion så tenk mye på hvor bra du er i alt du gjør, å ha en positiv holding til livet selv om du kanskje må forfalske det i starten, tenk på deg selv som du er et høydepunkt i din blodlinje for muskel artropati å nevrokjemi, igjen fake it til you make it hvis du ikke faktisk tror det. Dette som funker for meg som er en rusenthusiast, trenger ikke kutte ut dop for å få høy libido/testo som ble tidligere skrevet i tråden.
Er i utviklingsårene enda så mulig det er derfor det har funket så bra for meg. Dette er i hovedsak ting jeg har gjort for å bygge mest mulig muskler å skyhøy libido har kommet som mer en sideeffekt. Dette er i hovedsak ting som har funket for meg, har lest om at enkelte som ikke tåler ashwaganda i høye eller lave doser å blir dårlige i magen av det så vær varsom. Det jeg gjorde var å ta 500mg ashwagnda extract mer en dagen før til jeg kom meg opp til 2000-3000mg per dag, bruker ta 2 når jeg våkner, 2 midt på dagen(hvis jeg er hjemme) å 2 før jeg sover. Av alle ting jeg har gjort så er ashwaganda det som er mest hjelpsomt å vil anbefale det sterkt
Testo gir høyere libido så derfor jeg tenkte det var relevant;-)
Sist endret av psychic_sunnny; 19. juli 2022 kl. 09:32.